dimarts, 7 de gener del 2014

CUPCAKES





Va! S'havia de provar, al menys me n'he fet passar les ganes... Els famosos cupcakes. La veritat és que és divertit, però després, qui menja tant?. No em varen quedar gaire bé, després de veure totes les fotos maques i pàgines que corren per Internet. Poso les fotos de les meves i perquè no us desanimeu les de les persones que si els hi surt bé .




Ingredients principals jo he tret la recepta d'aquesta:  http://canalcocina.es/video-receta/cupcakes-de-vainilla-con-crema-de-cacao



Per la massa:

100 ml d'oli d'oliva suau
200 g de sucre blanc
3 Ous M
200 g de farina
1 culleradeta i mitja llevat químic
120 ml de llet semidesnatada
1 culleradeta de vainilla en pasta


Per a la crema de cacau i decoració:
250 g de sucre glass
250 g de mantega
200 g de crema de cacau
Boletes o fideus de xocolata (Jo els vaig fer diferents)




ELS SEGONS VAREN QUEDAR UNA MICA MÉS BÉ






AQUESTS VAREN SER ELS PRIMERS








L'ALTRE MANERA ÉS ELS QUE JA TROBES A LES BOTIGUES I NOMÉS HAS DE SEGUIR LES INSTRUCCIONS, VAIG AGAFAR ELS DE LLIMONA, XOCOLATA I MADUIXA.


LA VERITAT ÉS QUE FAS MOLTA FEINA EN POC TEMPS.




XOCOLATA        


LLIMONA          

MADUIXA          



















I ARA PER NO DESANIMAR A NINGÚ ALGUNES ADRECES DE GENT QUE ELS FA DE PEL·LÍCULA.
























Espero que algun dia en surtin així



I molts més:













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada